به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 68

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1395-12-04
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    4,294
    سطح
    41
    Points: 4,294, Level: 41
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    141

    تشکرشده 512 در 186 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام به بهنام عزیز
    در جواب غبار غم چیزی نوشتید که لازم دیدم مطلبی عرض کنم..
    اینکه اجازه نمیدین کسی حمایتتون کنه کار اشتباهی هست!وقتی از حمایت پدر چشم میپوشین یعنی خودتونو در معرض آسیب ها و مشکلات قرار میدین.. این یک تنه جنگیدن قراره از شما در این دوره زمونه چی بسازه؟ یک قهرمان؟ یک مرد موفق؟ واقع بین باشین. در دوره ی سختی زندگی میکنین بدون حمایت و پشتوانه جلو رفتن بسیار دشوار هست. وقتی پدر میگه جشن میگیرم چه لزومی داره شما ممانعت کنین؟ مردم در زندگی آرزو دارن حامی داشته باشن و شما از حمایت بیزار. کسی حمایت نمیخواد که واقعا یک فرد کاملا اوکی باشه و بتونه همه چی رو به نحو احسن انجام بده. لطفا رویتونو تغییر بدین... اگر امروز حمایت پدر و مادر رو نمیخواین فردا هم بعد از صد سال ارثشونو وقف نیازمندان کنین لطفا! در دوره زمونه ای که امشب میخوابی فردا قیمتها تغییر میکنه واقعا آدم باید خلافکار بشه که همه ی نیازهاشو تأمین کنه...
    حالا این خانم نه هر کسی دیگه بالاخره حمایت رو دوست داره، اصلا بحث پول نیست، بحث پشتوانه و دلگرمی هست.
    از طرفی پنج سال رابطه ی ساده خیلی زیاد بوده و این زمان خوردن خودش نابودگر هست. خانواده ها فقط در صورتی میتونن همو بفهمن که در یک جریان رسمی قرار بگیرن، مثل آشنایی ازدواج زیر نظر والدین..نشست و برخاستی که در اون تعهدی نیست قطعا توش خیلی قول و قرارهای بیخودی نهفتس. اما وقتی مردم بفهمن دختر یا پسرشون واقعا در راه ازدواج داره گام بر میداره همه ی حرف ها و حدیث هاشون رو میگن و بقولی با هم کنار میان. خب بعد خواستگاری و عقد شما میفهمین که ایشون این شرایطو قبول نداره که البته اشتباه شما در زمینه نپذیرفتن حمایت بی تأثیر نیست.
    اگر گفتم پاسخ به ایشون ندین به این خاطر بود که از اشتباهش درس عبرت بگیره ، چون با بخشش فرصت جبران و خودسازی رو از دیگران میگیریم. بالاخره شما هم خیلی دنبالشون رفتین و دیدم واقعا اینطور نبوده تلاش برای حفظ زندگی نداشته باشین.
    آقای بهنام یه سؤال دارم ، در زمینه ی مسایل عاشقانه و خرید هدیه و سورپرایز کردن چطور مردی بودین، صادقانه عرض کنین. زندگی که میگین فراهم کردین چطور زندگی بود چه چیزایی کم داشت؟

    .

    ویرایش توسط yarmehrban : پنجشنبه 24 فروردین 96 در ساعت 09:48

  2. 6 کاربر از پست مفید yarmehrban تشکرکرده اند .

    behnam2020gh (جمعه 25 فروردین 96), maryam.mim (پنجشنبه 24 فروردین 96), narges_khanom (پنجشنبه 24 فروردین 96), Ramin231 (پنجشنبه 24 فروردین 96), بارن (پنجشنبه 24 فروردین 96), غبار غم (جمعه 25 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.