سلام
بعد از ۶ سال ادعای عاشقی شوهرمو شکایت کردم .هم برا مهریه.هم به خاطر این که زده دست منو شکسته.من دوستش دارم اما دیگه خسته شدم.مبخوام درخواست​ طلاق هم بدم.میترسم.کمک میخوام.