سلام
بعد از ۶ سال ادعای عاشقی شوهرمو شکایت کردم .هم برا مهریه.هم به خاطر این که زده دست منو شکسته.من دوستش دارم اما دیگه خسته شدم.مبخوام درخواست طلاق هم بدم.میترسم.کمک میخوام.
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام
بعد از ۶ سال ادعای عاشقی شوهرمو شکایت کردم .هم برا مهریه.هم به خاطر این که زده دست منو شکسته.من دوستش دارم اما دیگه خسته شدم.مبخوام درخواست طلاق هم بدم.میترسم.کمک میخوام.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)