
نوشته اصلی توسط
جوادیان
سلام
من به مشخصات کاربری شما نگاه کردم و دیدم شما این همه پست ارسال کردید و هنوزم دارید میفرستید.. نمیدونم از این همه تاپیک نتیجه ای هم عایدتون شده یا نه؟
از سال 1390 تا الان تاپیک دارید ولی بدون نتیجه
مشکل شما اینه که دوس ندارید از این حالت خارج بشید.. دوست عزیز عادت کردید به این زندگی و برای اینکه از این حالت خارج نشید خودتونو توجیح میکنید و مقصر میدونید
قبل اینکه بیماریه شما درمان بشه باید این عادت شما درمان بشه..تا از این عادت خارج نشید روحیه شما خوب نخواهد شد.. شما دارید از دریچه افسردگی و لذت نبردن به دنیا نگاه میکنید و فک میکنید همه چیز اینجوریه
چه کارهائی کردین برای تغییر روحیه تون؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)