سلام.
من هنوز نتونستم دست از دشمنی با خودم بردارم. و کمترین انگیزه ای برای زندگی ندارم.
به نظرون نیاز به مصرف دارو هست و مراجعه به روانپزشک داشته باشم؟
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
من هنوز نتونستم دست از دشمنی با خودم بردارم. و کمترین انگیزه ای برای زندگی ندارم.
به نظرون نیاز به مصرف دارو هست و مراجعه به روانپزشک داشته باشم؟
عشق آفرین (یکشنبه 20 فروردین 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)