سلام.
يه سوال؟چرا اين سايت آشپزي ، عكس ... نداره؟ قبول همدرديه همه هم واسه درد و دل اومدن اما اگه اينها به سايت اضافه بشه بهتر نيست؟
تشکرشده 45 در 28 پست
سلام.
يه سوال؟چرا اين سايت آشپزي ، عكس ... نداره؟ قبول همدرديه همه هم واسه درد و دل اومدن اما اگه اينها به سايت اضافه بشه بهتر نيست؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)