به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 95 [ 17:42]
    تاریخ عضویت
    1395-12-15
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    65
    سطح
    1
    Points: 65, Level: 1
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    26 سال تحمل فوری فوری فوری فوری

    باسلام.زنی هستم 44 ساله و خانه دار دارای دو فزرند دختر که یکی به تازگی ازدواج کرده .26 سال دارم زندگی می کنم و دارای مشکلات زیادی هستم و هر کار برای بهبود آن می کنم نتیجه معکوس می دهد .دیگر به بن بست رسیده ام و نمی دانم باید چکار کنم .مشکل اصلی من مشکل اخلاقی همسرم است ایشون برای هر مشکل کوچکی دعوا به راه می اندازند و چیزی پرت می کنند و تا حالا چند تلفن و موبایل و لب تاپ و .. را شکستند و به خاطر شغلشون که بیرون از شهر است جا میگذارند و چند روز نمی ایند ولی در چند سال اخیر علاوه بر پرت کردنها و دعوا ،لباسهای خود را جمع کردند و موبایل من وماشین را هم بردند که استفاده نکنیم قبلا هر موقع که برمیگشتند عذر خواهی می کردند ولی در سال های اخیر عذرخواهی که نمیکنند هیچ انتطار دارند معذرت خواهی هم بکنیم و هرچه از ایشون می پرسیم به چه علت این کارهارا می کنید جوابی نمی دهند و دلیلی نمیاورند و تنها دلیلی که خودم به ذهنم رسیده است این است که نباید از چیزی ناراحت شوم و ایشون حق دارند دعوا به راه بیاندازند و هر کار می خواهند بکنند و من در طی این 26 سال هیچ چیز برای ایشون کم نذاشتم و حتی مهریه ام را بخشیدم تا ایشون کارشون رونق پیدا کنه .به تازگی همینکارها کردند و به مدت طولانی تری هست که رفتند و موبایل و ماشین را بردند و هرچه تماس میگیرم جواب نمی دهند و امکان داره برنگردندو همیشه تهدید می کنند که اگر تو قهر کنی من تمام قفل های خونه را عوض میکنم و هرگز دنبالت نمی ایم..الان سوالات اصلی من از این قبیل است:
    1-دلیل این کارها چی می تونه باشه؟
    2-چه رفتاری باید داشته باشیم که این کارها دوباره تکرار نشه؟
    3-جدایی می تونه خوب باشه؟
    و این که هر موقع بر میگردند انتظار دارند همه رفتار بسیار خوب و گشاده رویی با ایشون داشته باشیم .
    خواهشمند است راهنماییم کنید دیگه صبرم تموم شده؟
    ویرایش توسط mhs7047 : یکشنبه 15 اسفند 95 در ساعت 15:08

  2. کاربر روبرو از پست مفید mhs7047 تشکرکرده است .

    Ramin231 (یکشنبه 15 اسفند 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.