برخلاف کاربر محترم asalak65، نظر من اینه که در این مرحله اصلا دنبال اهداف بزرگ مثل دکترا نباش. قدر همون اندازه تحصیلی که داری بدون و سعی کن از همون استفاده کنی. بعد کم کم خودت راهت رو پیدا میکنی. تو شرایط فعلی شما تعریف اهداف بزرگ ممکنه باعث ناامیدی و مایوس شدن بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)