به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 مهر 99 [ 22:05]
    تاریخ عضویت
    1395-11-19
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    4,597
    سطح
    43
    Points: 4,597, Level: 43
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دارم از غصه دق ميكنم

    سلام
    الان از ماشين نامزدم پياده شدم و اومدم خونمون خيلي داغونم نميدونم تقصير كي هست من يا اون؟طبق عادت عصر زنگ زد اومد دنبالم داشتيم از هزينه هاي عروسي حرف ميزديم كه برگشت بهم گفت طلاهاي كادوي عروسيمونو ميديم ماشينتو عوض ميكنيم!!!خيلي بهم برخورد اخه از وقتي كه يه سال ماشينمو داده بودم زير پاش بود و كلي كهنه شده بهش گفته بودم از چشمم افتاده ماشينمو اين اواخر كه سه سال ازون روزا ميگذره بهم گفته بود يه برليانس نو برات ميگيرم يكم وضعم درست بشه !حالا كه گفت با طلاهاي كادويي ماشينمو عوض ميكنيم خيلي دلم شكست منم گفتم سكه هايي كه طرف من ميدن مال خودم سكه هاي طرف فاميل تو مال تو ،اصلا هم نميخوام سكه هاي خودمو بگيري و ماشينمو بعد عروسي عوض كني !!گفت داداشت سكه هاي عقد رو گرفت از خانمش بعد از عقد خوب چي ميشه گفتم اون دستش پول نداشت مجبور شد...گفت منم خونه يه مليارديمو ميفروشم ميريم دويست تومن خونه ميگيريم باقيشم برميدارم خودم استفاده ميكنم!!!عين بچه ها هر وقت حرفي ميشه خونه يه مليارديشو كه چهارساله بخاطرش علافيم و پيش مياره كه ميفروشمش خونه كوچيكتر و ارزون ميگيرم!!!اخر سر بهش گفتم تو با من صاف باشي صافم جونمم ميدم نباشي نميشم😢😢😢اخر سر برگشتم بهش گفتم ارزوم بود شوهرم باهام صاف و صادق باشه نقشه برام نكشه و با سياست كاراشو پيش نبره.گفتم الانم ارزومه شوهرم مشكل داشت يا من مشكل و كم و كسري داشتم بهم بگيم و بدون اينكه سرزنش كنيم همو بهم بگيم كه تنها نيستي و با هم درستش ميكنم .برگشت بهم گفت تو با ارزوهات اعصابمو خراب كردي تو شوهر كردي و ارزوهات موند تو گذشته الان سال ٩٦ هست و تو هم شوهر كردي!!!واقعا دلم گرفته نميدونم چرا اينطوري شد خيلي خستم تو دلش هيچي نيس از جون و دل كار ميكنه نميزاره از لحاظ مادي كم بيارم تا حدي كه توانش باشه ولي با اين حرفاش منو به همه چي بدبين ميكنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید mrs.omidvar تشکرکرده است .

    Ramin231 (دوشنبه 02 اسفند 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به زندگی فکر کنید ولی هرگز برای آن غصه نخورید
    توسط کیمیا نجات در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 مهر 92, 12:03
  2. آیا غصه خوردن گناهه
    توسط leila3000 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 05 مرداد 92, 15:41
  3. تمام غصه های من
    توسط ارشیدا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 91, 11:10
  4. یه دنیا غصه دارم
    توسط عسل محمدی در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 13:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.