بنظرمن اینقدر واجب نیس که بخاطرشون بخواین چهارساعت راهو بکوبین برین واونجا هم ممکنه دوباره حرفی بشه که هم خودتونو هم خونوادتونو ناراحت کنه.اگه اینبار صحبت وپیامی شد بهشون بگو وسایلشونو اگه میخوان بیان پس بگیرن وگرنه میبخشیشون به کسی.واینجوری خاطرات تلخ هم مدام جلو چشمت نمیاد








علاقه مندی ها (Bookmarks)