سلام امیدوارم حال همگی خوب باشه ،نمیدونم چطور شروع کنم قبلا هم بیان مشکل کردم واستفاده کردم صبر کردم تا خودش درس بشه..موضوع اینکه من 32 سالم مدت 3 سال هس با خانمم عقدیم .دچار دوگانگی و منفعلی شدم ازدواجم سریع و با عدم رضایت قلبیم انجام شد و گفتم حتما در اینده درست میشه،خدا شاهده روزی نیس که به طلاق فکر نکنم به نظر شما اینجوری خانمم هم اذیت کمتر میشه /فعلا کار درستی ندارم ولی یک جورایی ازاد یک چیزی در میارم به امید فرداهام-خوب مشکل اصلیم بگم خانمم کم حرفه اصلا هیچی از زندگی نمیدونه نه غیبتی نه نظری نه اهل تنوع -- حالا بماند که خونوادشم اینجورین اصلا بود و نیودم یکی هست..ایشون کارمند هستن یک ریالم به من کمک نکرده در کل فکر میکنم در جا میزنیم و هیچ پیشرفتی نکردیم به خانمم مثلا یک صفحه بیان دیدگاه و انتظارات مینویسم ایشون در حد یک جمله چند کلمهای بی ربط.. اصلا تو باغ نیس...همش فکر میکنم اگه به هم بزنم فایده کردم شرایط و انگیزه لازم واسه ادامه زندگی یا تشکیل واسم کم شده به یاریتون و بیان تجربه نیاز دارم