دوست عزیز اصلا اصلا و ابدا این کار و نکن.تو حکمت خدا رو نمیدونی که چرا بهت بچه داده.آدمی و میشناسم که به خاطر سقط بچه زندگیش به لحاظ مالی افت شدیدی کرده با وجودیکه زن و شوهر شبانه روز کار میکنن .خدا کنه حالا فقط مشکلات مالی باشه.این اتفاق و به فال نیک بگیر خدا صلاحت و بهتر از خودت میدونه.امیدوارم راه درست و انتخاب کنی.یا حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)