به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 دی 95 [ 21:18]
    تاریخ عضویت
    1395-7-23
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 58.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حسادت هم کلاسی و دوست سابقم

    سلام
    من دبیرستانی هستم. ماجرایی که تازه برام اتفاق افتاده این بود که یک آزمون در مدرسه مون برگزار شده بود که دو نوع سوال داشت. سوالات نوع a و سوالات نوع b
    سوالات نوع b دارای امتیاز بیشتری بودن و اگر کسی اونها رو حل میکرد رتبه ی بهتری کسب میکرد. مدرسه ی ما به این دلیل که دبیرهامون اون قسمت از سوالات رو کامل درس نداده بودند یه قانون گذاشت و گفت کسی حق نداره به سوالات b جواب بده
    اما من قبلا خودم رو آماده کردم و متاسفانه سوالات نوع b رو از روی طمع جواب دادم. طبیعتا رتبه ام از بقیه بهتر شد اما با واکنش بسیار شدید اطرافیان و دوستانم مواجه شدم که چرا قانون مدرسه رو زیر پا گذاشتم و سوالات b رو جواب دادم
    بعد از یک هفته ، اکثر کسانی که باهام قهر کرده بودند آشتی کردند. اما یکی از دوستانم هنوز هم باهام قهره
    خودم فکر میکنم از روی حسادت باهام قهر کرده. چون قبل از این قانون شکنی که من انجام دادم به ظاهر باهام رفیق بود ولی در باطن بهم حسادت میکرد. مثلا معمولا شکست هام رو به یادم میاورد ، یا وقتی از من جلو میزد فخرفروشی میکرد. درحالی که من اصلا این اخلاق ها رو ندارم
    من توی مدرسه با همین ده یا پانزده نفر دوست صمیمی هستم که معمولا گروهی تفریح میکنیم
    اما به تازگی همین شخص کاری میکنه که بقیه ی دوست هام منو به تفریح هاشون دعوت نکنن ، یا وقتی قرار میذاره که با اکیپمون بریم بیرون من رو دعوت نمیکنه

    راستش من خیلی حساسم که یه نفر باهام قهر باشه. مگر اینکه خودم بخام باهاش قهر باشم!
    در مورد این شخص که بهم حسادت میکنه هم دلم میخاد در ظاهر باهم دوست باشیم. چون حتی یه رفاقت ظاهری به نظرم ارزشش بیشتر از دشمنی و حسادت و کینه هست..

    تاحالا چند بار خواستم باهاش صحبت کنم ولی بی محلی میکنه ، جوابمو نمیده...
    به نظرتون این رابطه رو کلا زیر خاک فرو کنم!؟ اگه بخوام این رابطه رو کاملا نابود کنم شاید 3-4 روز اول ناراحت بشم ولی بعدش عادت میکنم
    اما هنوز امید دارم به بهبود رابطه

  2. کاربر روبرو از پست مفید Symitidin تشکرکرده است .

    فدایی یار (سه شنبه 30 آذر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی رو دوست دارم که نباید اون رو دوست داشته باشم
    توسط ahmad_reza در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 91, 02:34
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. +با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 15:18
  4. با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 15:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.