همسر شماست ... نمی دونم چیه؟
لطفا از همه ی تواناییهای زنانه ات برای شاد کردن زندگیت استفاده کن.
خودت به این شادی و نزدیک شدن به همسرت و گرم کردن دوباره ی زندگیتون نیاز داری. پس دست به کار شو![]()
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
همسر شماست ... نمی دونم چیه؟
لطفا از همه ی تواناییهای زنانه ات برای شاد کردن زندگیت استفاده کن.
خودت به این شادی و نزدیک شدن به همسرت و گرم کردن دوباره ی زندگیتون نیاز داری. پس دست به کار شو![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
sevil73 (سه شنبه 30 آذر 95), خانم مهندس (شنبه 04 دی 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)