سلام عزیزم
منم یکسری از مشکلات تورو داشتم اینکه همسرم جلو دیگران منو ضایع می کنه با اینکه من بالا می برمش اون منو ضایع می کنه و خیلی چیزهای دیگه.
رابطه جنسیتون چطوره؟میشه چند تا از نکات مثبت همسرت بگی؟
برات چند تا پیشنهاد دارم که شاید به دردت بخوره:
1-وقتی توی جمع کاری می کنه که ناراحت می شی به روی خودت نیار شرایط رو مدیریت کن و از اینکه بهم دیگه بیشتر بی احترامی کنید توی جمع جلو گیری کن.
2-بعد از اون جمع که میاین خونه رفتارت با همسرت عادی باشه و نقطه ضعف نشونش نده .اصلا اخم و تخم نکن و بذار یه شب رد بشه.
3-فرداش بعد ناهار و وقتی که دیدی همسرت حالش خوبه و خوابش نمیاد و خسته نیست بهش بگو من دیشب وقتی اون رفتارو دیدم ازت حس بدی پیدا کردم و دلم گرفت.فقط حست رو بهش بگو اونم نه با عصبانیت. و باهاش نرم حرف بزن و اگه دیدی داره بد حرف میزنه دیگه ادامه نده.
4-به خودت برس و همیشه مرتب باش.و حداقل دوروز در هفته خیلی شیک.
5-به خودت ارزش بده.
6_صبرت رو ببر بالا و رو خودت کار کن.
7-اصلا لازم نیست از خودت خیلی مایه بذاری مثلا وقتی مریضی مهمونی بدی نگو مهمونی نمیدم ولی نشون بده که حالت بده.
8-مهارت های ارتباطیت رو قوی کن.
9-توکلت به خدا باشه
ان شاالله زندگیت پر از آرامش باشه و شادی دوستم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)