به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #9
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanin_eshgh نمایش پست ها
    سلام
    margearezooha
    بله دقيقا باحرفاتون موافقم
    من خودم دوست ندارم كسي درمورد خانوادم بدبگه...خانوادم هرچي هستن اين حقشون نيست...ولي ميتونن بهترازين باشن...خيلي راحت...ولي به خودشون زحمت نميدن...يه بي سياستهايي انجام ميدن...كه تمام خوبياشون رونقش برآب ميكنن....مثلا چندبارخانواده شوهرم دعوتشون كردن خونشون...ولي اونايك بارهم خانواده شوهرم براي شام دعوت نكردن...وقتي شوهرم مياد خونمون هيچكي تحويلش نميگيره...وتعارف بهش نميزنه...براي همين شوهرم ديگه واردخونمون نشده...فقط من ميرسونه وميره
    كاراي برادرم تاثيربدي روي من گذاشته
    كوچكترين حرف زور ياتحميل ازسوي شوهرم رونميتونم تحمل كنم...زود بهم برميخوره
    يه انسان عصبي...زودجوش...كمي بددهن...بدبين...گوشه گيريشدم...سركار همش توي خودم هستم همش مياام پشت ميزميشينم ببينم كارچي هست انجام ميدم...تازماني كه ببينم تايم كار يداره تموم ميشه...ديگه نه باكسي حرف ميزنم...نه جايي ميرم...اين چندوقت عروسي چندباردعوت بودم هيچ كدومشون نرفتم...
    نميدونم اينادلايل افسردگيه يانه
    سلام
    حالا که شاغلی و مستقل، به جای بر عهده گرفتن مسئولیتهای همسرت ( و تبدیل کردن زندگی مشترکت، به نسخه ی دوم زندگی مجردیت)، سعی کن کارهایی که لازمه و وظیفه تون هست انجام بدین.

    به نظرم خیلی دور از ادب و احترام هست که خانواده همسرت را دعوت نکردید. مواد غذایی اصلی را بخر و با کمک خواهرت شام را تهیه کن و خانواده همسرت را دعوت کن.
    خودت باید اقدام کنی.
    منتظری کی دعوتشون کنه؟

    زمان به عقب برنمی گرده و نمی تونه دیدی که همسرت و خانواده اش در مورد خانواده پیدا می کنن، عوض کنی.
    پس سعی کن کم و کاستی هاشون را کم رنگ کنی و این مدت را باهاشون بسازی ت انشالله بری سر خونه زندگی خودت.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : دوشنبه 22 آذر 95 در ساعت 17:16

  2. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    tanin_eshgh (سه شنبه 23 آذر 95), tavalode arezoo (دوشنبه 22 آذر 95), فکور (سه شنبه 23 آذر 95), ZENDEGIBEHTAR (سه شنبه 23 آذر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.