سلام
خانم ها اکثرا بین حالت های اسلامی و غربی مردد هستن . و توقع دارن از هر کدوم اونی که به نفعشون هست رو انتخاب کنن
اگر همسرتون فردا به شما بگوید محیط کارتون مناسب نیست یا اینکه چون اون شادابی گدشته نداری یا هر دلیل دیگه حاضرید دیگه شاغل نباشید بدون تبصره و اما و اگر ؟ اکثر خانم ها جوابشون منفیه ...
نظر خانم عشق افرین اینقدر کامل و با رعایت انصافه که لحظه ای شک کردم یه خانم اونو نوشته کاش همه خانم ها هم چنین بینشی داشتن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)