به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام معصومه جان
    خواسته بودی به تاپیک شما سر بزنم
    در رابطه با پست آخر شما

    اینکه آدم بتونه زیادی به قول شما آویزون نباشه خیلی خوبه
    اینکه وابستگی عاطفی خانمها بیشتره و بیشتر دوست دارن اوقاتشونو با همسرشون بگذرونن فکر میکنم توی اغلب زندگیها هست یعنی مردها خیلی راحت تر میتونن بدون همسرشون برنامه بذارن ولی خانمها خیلی خودشونو درگیر همسر میکنن
    فکر می کنم طبیعی باشه

    درسته کلاس ورزش و ارتباط با دوستان هم نمیتونه جای همسر رو بگیره

    جالبیش به این هست که دقیقا وقتی مرد کمتر وقت میذاره زن مشتاق تر هم میشه و البته اگر مرد به این روند ادامه بده انقدر این چرخه ادامه پیدا می کنه تا زن دلزده بشه و تبدیل بشه به همون مدلی که خیلی از زنهای مسن هستن که دیگه کلا از خیر شوهرشون گذشتن و هرچی کمتر توی خونه ببیننش راحت ترن

    راستش در مورد زندگی خودم مواقعی که میدونم صلاحم به این هست که زیاد نزدیک به همسرم نباشم و از طرفی خیلی دلم میخواد که باشم زمانهایی که ایشون خونه هست یه رمان جذاب میگیرم و دقیقا همون زمان که فکر میکنم ممکن هست اختیار احساسم از دستم بیرون بره اون رمان رو شروع می کنم به خوندن البته من به رمان خیلی علاقمندم و کامل سرگرمم میکنه در واقع یه جور تفریح هست (البته در عین حال باید احساسم رو کنترل کنم که کارمو ول نکنم و در مواقعی که باید کار کنم بشینم سر رمان)
    البته برام زیاد پیش نمیاد بیشتر اگر سر موضوعی با همسرم اختلاف نظر یا بحث داشته باشم و آخر بحث ایشون به شکل غیر منطقی و بدون آوردن استدلال قابل قبول به خودش حق داده باشه و به بحث پایان داده باشه این کارو میکنم
    چون اگر احساساتمو رها کنم دقیقا اون زمان که نباید زیاد نزدیک همسرم باشم تا کمی به موضوع بیشتر فکر کنه و به اشتباه حق رو به خودش نده، شدیدتر از قبل میرم سمتش و همه چیز خراب میشه

    و البته یه کار دیگه هم که در این موارد می کنم این هست که سعی می کنم نگاه نکنم به همسرم چون اگر نگاه کنم احتمال غلبه احساسم بهم بیشتر میشه
    و البته رفتن به بازار و پاساژ هم کمی فکرمو منحرف میکنه

    البته گفتم برای من این شرایط زیاد پیش نمیاد نمیدونم در دراز مدت این راهها اثر دارن یا نه
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  2. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    masomeh2016 (چهارشنبه 28 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 بهمن 93, 17:17
  2. سفر زیارتی-سیاحتی و همیشگی آخرت
    توسط m.mouod در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 دی 88, 11:37
  3. نکاتی برای رسیدن به آرامش
    توسط roya در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 88, 11:16
  4. مسیر خوشبختی...
    توسط هوشیار در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 مرداد 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.