سلام به همه دوستان عزیز که این مدت صبورانه منو همراهی کردند. ما نهایتا تصمیم به جدایی گرفتیم و الان هم روند اداریش داره طی میشه.
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام به همه دوستان عزیز که این مدت صبورانه منو همراهی کردند. ما نهایتا تصمیم به جدایی گرفتیم و الان هم روند اداریش داره طی میشه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)