سلام دوستان عزیزم
خوبین شادین ؟
دنبال سرگرمی های خاصی هستم که تو کلاس با دانش اموزان عزیزم بشه انجام داد .
بازی های دسته جمعی
نه فقط بخاطر دانش اموزان خودم بیشتر به خنده و بازی نیاز دارمنمیتونم خیلی یه جا بشینم
شاید برای خودمون هم بد نباشه بعضی وقت ها یاد بگیریم و بازی کنیم .
دوست دارم وسط کلاس یه بازی هایی با بچه ها داشته باشیم .
سرگرمی هایی که تا الان داشتیم این ها بودند : مشاعره- پانتومیم - داستان کوتاه -والیبال
ممنون میشم اگه کارهای جالب بلد باشین و بگین جبران میکنم :)
بچه گونه نباشه ها دانش اموزان دبیرستان و پیش دانشگاهی اند.
یادش بخیر قدیما تو همین تالار چقدر سرگرمی و خنده بود یاد کوکولوژی شیدا جان بخیر همش جمع آوری شدو حالا همه تیتر های مشکل و ...
ادم دلش میگیره .
کاش مدیران یه فکری به حال تالار بکننداثری از خنده نمونده ...
دوستان قدیمی کجایین ؟
الان دیروقته امیدوارم تا فردا صبح تاپیکم بین این همه مشکل گم نشه![]()








نمیتونم خیلی یه جا بشینم
و حالا همه تیتر های مشکل و ...
اثری از خنده نمونده ...

علاقه مندی ها (Bookmarks)