ایشون دارن از شما سوءاستفاده می کنن.به قول خودت چطور درس خوندنت مانع زندگی خانوادگی تون میشه ولی کار کردنت نه؟این یعنی دوگانگی و تناقض که به نظرم علت ش کاملا مشخصه.ایشون می خوان شما رو کنترل کنن تا مبادا رشد بیشتری بکنین و ایشون و خواسته هاشون رو در شان خودتون نبینین.در واقع ایشون اصلا اعتقادی به اون چیزی که برای شما فضیلته ندارن.موفقیت های تحصیلی شما به چشمش نمیاد چون اساسا اهمیتی براش نداره که در کنار همسرش رشد کنه.ایشون یه کدبانو و یه ماشین جوجه کشی می خوان و صراحتا هم این رو به شما گفتن.از پرسپکتیو ایشون زن یعنی همین.حالا این شما هستین که باید ببینین زندگی در کنار چنین آدمی دلخواهتون هست یا نه.فقط رو این موضوع تاکید می کنم که به خیال تغییر شخصیت ایشون نباشین و تصمیم گیری تون رو رو این موضوع بنا نکنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)