من عمل كردم بالاخره الان مرخص شدم و خونه ام. عكس العمل مامانم خيلى منفى بود، گريه كرد و كلى حرفهاى ناراحت كننده. اما الان بهتر شده و برام سوپ درست كرده و بهم مى رسه خداروشكر هزار بار تا اينجاش اوكى شد. فردا عصر پدرم از سفر مياد. قسمت سخت ماجرا اينجاست دقيقا. مادرم از پدرم صبورتر و خونسرد تره
فعلا هيچ ايده اى در مورد شكل بينى ندارم چون زير گچه. ولى چانه ام شكر خدا خوب شد. البته دكترى كه چانه رو عمل كرد كس ديگه اى بود و تخصصش جراحى سر و گردن بود. بعد از عمل چانه دكتر خودم كه متخصص گوش و حلق و بينيه بينيم رو عمل كرد و اولين حرفى كه بهم زد اين بود كه شكل آنجلينا جولى كردمت
الان ورم و كبوديم شروع شده اما شكر خدا درد كمى دارم. فقط مثل كيك توى فر هر دقيقه بيشتر ور ميام و كبودتر ميشم
دوستانى كه تجربه جراحى بينى داريد بهم بگيد الان براى كاهش درد و ورم چكار كنم؟ آب آناناس و كمپرس سرد ميذارم فعلا








علاقه مندی ها (Bookmarks)