به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1395-6-31
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    89
    سطح
    1
    Points: 89, Level: 1
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    10
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    من عمل كردم بالاخره الان مرخص شدم و خونه ام. عكس العمل مامانم خيلى منفى بود، گريه كرد و كلى حرفهاى ناراحت كننده. اما الان بهتر شده و برام سوپ درست كرده و بهم مى رسه خداروشكر هزار بار تا اينجاش اوكى شد. فردا عصر پدرم از سفر مياد. قسمت سخت ماجرا اينجاست دقيقا. مادرم از پدرم صبورتر و خونسرد تره
    فعلا هيچ ايده اى در مورد شكل بينى ندارم چون زير گچه. ولى چانه ام شكر خدا خوب شد. البته دكترى كه چانه رو عمل كرد كس ديگه اى بود و تخصصش جراحى سر و گردن بود. بعد از عمل چانه دكتر خودم كه متخصص گوش و حلق و بينيه بينيم رو عمل كرد و اولين حرفى كه بهم زد اين بود كه شكل آنجلينا جولى كردمت
    الان ورم و كبوديم شروع شده اما شكر خدا درد كمى دارم. فقط مثل كيك توى فر هر دقيقه بيشتر ور ميام و كبودتر ميشم
    دوستانى كه تجربه جراحى بينى داريد بهم بگيد الان براى كاهش درد و ورم چكار كنم؟ آب آناناس و كمپرس سرد ميذارم فعلا

  2. کاربر روبرو از پست مفید بركه تشکرکرده است .

    آبی آسمونی (جمعه 02 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگي با ظاهري زيبا ولي باطني سرشار از مشكلات و اختلافات
    توسط azar58 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 اردیبهشت 88, 08:59
  2. خلاصه با هم بسازيد
    توسط setareh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 13:01
  3. رمز و راز واژه هاي زشت و زيبا در زندگي !
    توسط keyvan در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 دی 87, 10:42
  4. ارزيابي وضع بي نماز
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 04 آبان 87, 12:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.