نقل قول نوشته اصلی توسط nardil نمایش پست ها
دوست عزیز شرایط و ویژگی های هر کسی با بقیه متفاوته، نمیشه گفت به صرف سن کم نباید کسی ازدواج کنه، ما داریم میگیم شما الان لیسانس دارین حداقل؟ سربازی تون چی؟شغل با درامد ماهی حداقل 2 تومن که از پس زندگی بربیاین؟پدر و مادرتون میتونن به لحاظ مالی و عاطفی ساپورتتون کنن؟والدین اون دختر چی؟ من به شخصه با ازدواج خیلی زود یا خیلی دیر موافق نیستم چون خودم تو شرایطی بزرگ نشدم که تو 21 یا 23 سالگی امادگی ازدواج داشته باشم، اما کسانی رو دیدم که تو 23 ازدواج کردن و خیلی هم موفقن و این به شرایط خانوادگی و فردی و اجتماعی خود فرد بستگی داره پس خوب فکر کنین و بعد اقدام کنین. ما از نوع تربیت شما و شرایط شما و اون خانوم هیچی نمیدونیم!!!
سلام nardil عزیز، از پاسخ بسیار خوب شما واقعا سپاس گزارم. فقط یه سوال از شما و سایر دوستان عزیزم دارم. به نظر شما کار اشتباهی هست که ازش بخوام به من فرصت بده تا شرایطی حداقلی که خود شما فرمودید رو فراهم کنم؟ مثلا ازش بخوام تا به من فرصت بده تا 25، 26 سالگی شرایط کاملا مناسب رو فراهم کنم؟ شرابط من چند سال دیگه واقعا بهتر میشه. ضمن اینکه چیزهایی که من الان دارم، دوستای هم سنم اصلا ندارن! مثلا من یه خانه خوب دارم! ایشون اگر به من فرصت بده من سن 25، 26 می تونم ماهی 3، 4 میلیون تومن در بیارم.
ببینید من نمی خوام ایشون رو از دست بدم همین چند وقت پیش یه شغل داشتم ماهی 1 الی 1 میلیون و 500 در میاوردم ولی واقعا تمام وقت من رو درگیر کرده بود و به درس و دانشگاهم نمی رسیدم در نتیجه بی خیالش شدم. ضمن اینکه این کار برای یک فرد متاهل مناسب نبود چون نمی تونه به خانوادش برسه...
ممنون