به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array

    دوستان دخترم به دنیا اومد

    با سلام و عرض تبریک عید قربان به همه دوستان عزیز تالار همدردی ..

    دیروز دخترم بعد از نه ماه افتخار داد و اومد پیش ما.. البته پیش ما بود ولی تو یه دنیای دگ..

    دوستان همه در جریان مشکل من بودن و یه روزی میاد که منم اینجا پست میزنم و تبریک دیگه ای بابت

    بهبود یافتنم اینجا ارسال میکنم.. الان برا رفتن به خونه دلم تنگ میشه در حالیکه پارسال این موقع واسه عروسی گرفتن در حال عزا بودم
    و بعد عروسی هم به هیچ عنوان دوس نداشتم نیم ساعت هم برم خونه و پیش خانمم.. به در خونه که میرسیدم میخواستم گریه کنم..
    از عقد تا الان اندام خانمم برام جذابیتی پیدا نکرده ولی من تونستم با حس جنسی مو نسبت به خانمم

    بیشتر کنم .. البته همه اینها در سایه لطف خدا بود.. تو حاملگی اندام خانمم بدتر شد ولی من رو اخلاقش زوم کردم
    با ورزش و تفریح و ایجاد محبت بین خانمم و خودم اضطراب و استرسمو نود درصد کم کردم .. ولی گاهی میان سراغم..
    با خوندن مشکلات مراجعین و جواب دادن به اونها کم کم از خواب بیدار شدم و دیدم همه به یه نوع دیگری درگیر مشکلی هستن
    رفتن به خونه پدر خانمم برام عذاب علیم بود ولی هر وقت رفتم خونشون یه چیزی خریدم .. باهاشون گپ زدم ..باهاشون جوک گفتیم و خندیدیم تا یواش یواش برام حالت خوف خونشون عادی شد

    برا خانمم کفشهای پاشنه بلند خریده بودم و قدش به چشم نمیومد ولی بعد از حاملگی که کفشهارو گذاشتیم کنار , بازم بیرون قدش برام وسواسیت ایجاد کرد..
    بازم تحمل کردم .. و کم کم دیدم زیاد فرقی با بقیه دخترها نداره .. فقط ده سانت کوتاهه ولی نمیدونم فیزیک بدنش چطوریه که خیلی قد کوتاه به نظر میرسه
    بعضی وقتا خودمم از این کارای خودم به خودم لعنت میفرستم ..اما واقعا مثله خوره میره تو ذهن ادم و هیچ کاریش نمیشه کرد

    دوستان دختر من ناخواسته بدنیا اومده بود و من قبل حاملگی خانمم میخواستم تا عید از خانمم جدا بشم ولی دو هفته بعد سفر به مشهد خانمم خبرشو بهم داد و من زمین و اسمون دور سرم چرخید

    اصلا تا یک ربع مونده به فارغ شدن خانمم دخترمو نمیخواستمش .. از شب خانمم در حاله زایمان بود ولی بچه نمیومد تا اینکه صب رو به خدا کردم و گفتم من بچمو میخوام ..
    دخترم بیا پیشه ماها.. و بعد یه ربع مادر خانمم گفت بچه بدنیا اومد و من خدا رو از ته دل شکر کردم


    الان هم با اومدنش کلی سرمستم و دنیا جور دیگه ای شده .. بی صبرانه منتظرم برم خونه و بغلش کنم ..
    از اینکه خانمم انقد مهربونه خدا رو شاکرم ولی وسواس فکری و مقایسه کردن به ذهن و چشمم جوش خورده ..
    اما روزهای زیادی هم بودن که من اصلا نسبت به اندام خانمم وسواسیت نداشتم و خیلی عادی بودم

    و این فکرها برام تمسخر امیز بودن.. نمیدونم گاهی میرن و گاهی میان.. اون بالائی میدونه چه خبره

    ولی در کل خانمم از همون اول با پوشیدن لباسهای نه چندان زیبا و معمولی نتونست منو شیفتش کنه..
    همتونو دوست دارم برای همه جوونها ازدواج خوب و بعدش فرزند سالم ارزومنم

  2. 14 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 شهریور 95), Alone boy.. (پنجشنبه 25 شهریور 95), Eram (یکشنبه 28 شهریور 95), mohamad.reza164 (سه شنبه 23 شهریور 95), saeeded (دوشنبه 22 شهریور 95), گیسو کمند (یکشنبه 26 دی 95), نازنین2010 (دوشنبه 22 شهریور 95), میشل (دوشنبه 22 شهریور 95), ارغنون (دوشنبه 18 بهمن 95), اعجاز عشق (سه شنبه 19 بهمن 95), باغبان (دوشنبه 22 شهریور 95), رنج (یکشنبه 05 خرداد 98), شیدا. (دوشنبه 22 شهریور 95), صبا_2009 (دوشنبه 22 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 96, 00:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. چرا همه دوستام باهام قهر میکنند؟
    توسط کیت کت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 16 اسفند 93, 19:33
  4. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  5. من و دوستام
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 آبان 89, 12:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.