من دوبار عصبانی شدم و زدم تو صورت شوهرم البته اروم زدم
ایا خیلی بده؟ .در ضمن خیلی بمن بی احترامی کرده که زدم.حالا میگه تو دست بزن داری و امنیت جانی ندارم پیشت.چکار کنم؟؟؟؟
تشکرشده 8 در 3 پست
من دوبار عصبانی شدم و زدم تو صورت شوهرم البته اروم زدم
ایا خیلی بده؟ .در ضمن خیلی بمن بی احترامی کرده که زدم.حالا میگه تو دست بزن داری و امنیت جانی ندارم پیشت.چکار کنم؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)