من دوبار عصبانی شدم و زدم تو صورت شوهرم البته اروم زدم
ایا خیلی بده؟ .در ضمن خیلی بمن بی احترامی کرده که زدم.حالا میگه تو دست بزن داری و امنیت جانی ندارم پیشت.چکار کنم؟؟؟؟