چرا انقدر سخت میگیری دوست عزیز.
میتونی رک حرف بزنی. اما با ادب و بدون ناراحت کردن طرف مقابل.
حرفتو با خوشرویی و لبخند در یک محیط آروم و بدون تنش بهش بگو. اگه حرف زدن برات انقدر سخت باشه و اینطور برای گفتن یه موضوع دچار تشویش بشی بآید به اعتماد به نفست شک کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)