سلام.من فقط یه سوال ازتون دارم .
شما همون آقایی نیستین که چند وقت پیش،مثلا دو هفته، تاپیک زدین مبنی بر اینکه خانمتون بعد ۱۱ ماه زندگی منزل رو ترک کردن؟؟؟من اول فکر کردم من اشتباه کردم ولی اون تاپیکو دوباره دیدم.داستان علاقه به دخترخاله کاملا یکسانه فقط نام کاربری عوض شده....حتی تاریخها همون هاست...اگر اینطور باشه که خیلی بده. امیدوارم من اشتباه کرده باشم..حالا جواب بدین شاید بشه بیشتر کمک کرد.