سلام
من پسری ۳۰ ساله هستم
دو سال پیش از طریق اینترنت با دختری ۳۲ ساله آشنا شدم که حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر از من دورتره
ایشون دختر چادری و اهل نماز و روزه هست (منم مذهبی هستم ولی کمتر)

از همون ابتدا شرط کردیم که به هم وابسته نشیم و عمده ارتباط ما تو این مدت فقط درباره موضوعات کاری و روزمره بوده

تو این مدت من سعی کردم همیشه منطقی باشم ولی ایشون از چند ماه قبل به من وابستگی پیدا کرده و مدام ابراز علاقه میکنه
من از همون موقع گفتم باید جدا شیم و رابطم رو خیلی کم کردم و هر بار خدافظی میکنم و به مدت چند هفته جوابشون رو نمیدم بلکه بیخیال بشن اما تقریبا هر روز ایمیل میزنن و اصرار دارن که همدیگه رو ببینیم

من شرایط ازدواج رو دارم اما ایشون ملاک های من رو ندارن به خودش هم گفتم اما نمیخواد قبول کنه و میگه اختلافات برطرف میشه

از یه طرف به شدت وسوسه شدم که برای یک بار هم شده از نزدیک ببینمش و باهاش منطقی صحبت کنم
از یه طرف میترسم بعد از دیدار حضوری وابستگیش بیشتر بشه و قطع رابطه بهش آسیب بزنه
شما میگید چه کنم؟؟