به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 دی 95 [ 12:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    2,455
    سطح
    30
    Points: 2,455, Level: 30
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 145
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    16

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question مشکل در ارتباط و انتخاب همسر آینده

    با سلام

    بنده پسری 29 ساله هستم که حدود 2 ماهی هست که با یک دختر خانمی 27 ساله آشنا شدم
    بنده نیتم از این رابطه آشنایی و ازدواج هستش.

    اما تا این مدت این خانم تمایلی به صحبت در مورد آینده و ازدواج نداره.

    یک سری اخلاقیات خاصی هم داره، مثلا خودخواهی، که جالبه خودش هم این خودخواه بودنش رو قبول داره.

    ایشون در گذشته همونطور که خودش گفته مثل خیلی از دخترهای این دوره روابط دیگه ای هم داشته، که آخرین رابطه اش خیلی جدی در حد 4 سال بوده که به گفته خود ایشون از نظر خودش تقریبا تموم شده اس ولی از نظر اون پسر تموم شده نیست. حالا من نمیدونم تا چه حد به حرفش اعتماد کنم. چون اگر تموم شده نبود چرا پس با بنده باب آشنایی رو باز کرد!؟

    از نظر اخلاقی هم بعضی اوقات ایراد گیر هستش و خیلی هم زود عصبانی میشه و موضع میگیره.
    من هم آدمی نیستم بخوام با کسی صرفا دوست معمولی باشم تا بخوام یه روزی بهش بگم که من تورو میخوام یا نمیخوام. اصلا در شخصیت من نیست. چون وقتی من میرم برای آشنایی با فردی که ازش خوشم پس میخوامش که پا پیش گذاشتم دیگه.

    ولی ایشون میگه من هنوز شما رو انتخاب نکردم! خب این به چه معنی هستش!؟
    پس با این حرف میتونه هر موقع که بخواد و موقعیت بهتری داشته بیاد و بگه خب حالا من تو رو انتخاب نکردم و خداحافظ. و من میمونم و یک قلب شکسته و وقت و عمری که الکی تلف کردم برای پیدا کردن همسر!

    ولی با این حساب من به ایشون واقعا علاقه مندم ولی نمیدونم اون هم به من علاقه منده یا فقط بعنوان یه کسی که میتونه نیازهای فعلیش رو از قبیل گردش، رستوران، کافه و ... برطرف کنه، داره نگاه میکنه و اصلا وجود من براش اهمیت داره یا خیر.

    به نظر شما من میتونم باهاش جدی تر صحبت کنم و دیدگاه خودم رو نسبت به هدفم بهش بگم یا با اینکار بدتر اون جبهه میگیره و عقب نشینی میکنه؟

    این رو هم بگم من آدم بسیار عاطفی ای هستم. و همیشه سعی میکنم صادقانه رفتار کنم و نیازهای طرف مقابلم رو درک کنم و در حد توانم اونها رو برآورده کنم.

    ممنون میشم من رو راهنمایی کنین.

    پیشاپیش از پاسخگوییتان سپاسگزارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید hamishegi9 تشکرکرده است .

    danger (سه شنبه 02 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.