سلام مجدد به همه دوستان

امیدوارم حال همه خوب باشه

بعد از تحقیقات و مشاوره های در این تاپیک و هماهنگی با خانواده، تصمیم گرفتم امروز یا فردا موضوع رو باهاشون مطرح کنم ....

حالا دو سوال داشتم:

1-تو محیط کار بهش پیشنهاد بدم موردی نداره ؟! و چگونه ؟!

2- کمی دلهره دارم(ته دلم ی جوریه)!! چیکار کنم به دلهره غالب بشم؟؟

ممنون