
نوشته اصلی توسط
نهال :)
نامزد شما دقیقا همه ی این خصوصیات رو داشت
و شما بسیار راضی بودید
اون چی شد؟
دوست گرامی شما فکر کردین من یه چشمو ابرو ببینم دیگه هم کور میشم هم کر؟
که نه دیگه خانواده اخلاق فرهنگ نجابت و........برام بی اهمیت بشه؟
پدرش جوری بود که اصلا دوست نداشتم جایی بگم این پدر خانم من هست
اختلاف سنیمونم زیاد بود
طرز فکرا هم که کاملا متفاوت
اشکال شما جای دیگه است ! خواهرتون؟ خانوادتون مشکلات شخصیتی اونو باید پیدا کنید .چرا تو همه تایپکهاتون یه جمله از خواهرتون هست . چرا انقدر تاثیر پذیر هستین؟
پس جمله از زن همسایمونو نقل کنم؟
خب اوشون میاد با من خواستگاری
درباره سوالتون باید بگم درست ترین کاری که تو زندگیتون کردین سالم موندن و وارد رابطه نا متعارف نشدنه
علاقه مندی ها (Bookmarks)