نقل قول نوشته اصلی توسط tanin_eshgh نمایش پست ها
يه سوال نامزديتون بااون دختر بالاخره خراب شد؟

نقل قول نوشته اصلی توسط نهال :) نمایش پست ها
نامزد شما دقیقا همه ی این خصوصیات رو داشت
و شما بسیار راضی بودید
اون چی شد؟

دوست گرامی شما فکر کردین من یه چشمو ابرو ببینم دیگه هم کور میشم هم کر؟
که نه دیگه خانواده اخلاق فرهنگ نجابت و........برام بی اهمیت بشه؟
پدرش جوری بود که اصلا دوست نداشتم جایی بگم این پدر خانم من هست
اختلاف سنیمونم زیاد بود
طرز فکرا هم که کاملا متفاوت



اشکال شما جای دیگه است ! خواهرتون؟ خانوادتون مشکلات شخصیتی اونو باید پیدا کنید .چرا تو همه تایپکهاتون یه جمله از خواهرتون هست . چرا انقدر تاثیر پذیر هستین؟

پس جمله از زن همسایمونو نقل کنم؟
خب اوشون میاد با من خواستگاری



درباره سوالتون باید بگم درست ترین کاری که تو زندگیتون کردین سالم موندن و وارد رابطه نا متعارف نشدنه

ممنون بله خودمم چنین احساسی دارم


نقل قول نوشته اصلی توسط عروس خوشبخت نمایش پست ها
سلام

میشه بیشتر توضیح بدید از اینکه نامزدتون چی شد؟؟؟

بالا گفتم منتفی شد کاملا

از خانوادتون .چقدر از انتخاب شما با کیس مورد نظرتون رو اونها باید تایید کنند؟؟؟

انتخاب کاملا با خودمه




نظر خواهرتون براتون خیلی مهمه یعنی فیلترینگ خانواده شما کیه؟؟؟

بله که مهمه ولی در نهایت تصمیم گیر اصلی خودم هستم

اول مادر و خواهرتون میرند دختر رو میبینند یا شما هم باهاشون میرید؟؟
منم باهاشون میرم
نا سلامتی شازده دوماد من هستم
از نظر مادرم که همه به نظرش خوب هست تا حالا یادم نمیاد بگه این خوب نبود
هدف مادرم فقط ازدواج منه براش فرقی نمیکنه