به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 مرداد 95 [ 22:08]
    تاریخ عضویت
    1395-5-02
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    با همسر زودرنج و حساسم چه کنم

    سلام
    من دختری 25 ساله ام دانشجوی دکترا هستم،همسرم 30 ساله و فوق لیسانس هست،الان یکساله که عقد هستیم تا به حال با هم مشکلی نداشتیم اما تو ی ماه اخیر همسر خواهرم که مث برادرم هست ی جک ساده برای من فرستاد همسرم از این پیام ناراحت شد و گفت که نباید این پیام رو برات میفرستاد منم به شوهر خواهرم پیام دادم و ازش خواهش کردم که جک برام نفرسته ایشونم معذرت خواهی کردن. الان همسرم ارتباطش رو با شوهر خواهرم و خواهرم به حداقل رسونده من نمیخام این ارتباط قطع شه ولی همسرم میگه بهم فرصت بده تا این قضیه رو هضم کنم و بتونم کنار بیام باهاش اما من چون ادم عجولی هستم دوست دارم زودتر ارتباطا سر بگیره و کدورتی نباشه،به نظرشما چطور با همسرم صحبت کنم که قبول کنه و با این موضوع کنار بیاد؟ شوهرخواهرم فرد راحتیه با همه شوخی و بخند رو داره و همسرم این اخلاق رو قبول نداره ،همسرمم بسیار حساسه و در عین حال مغرور هست هر حرفی که زده میشه رو طوری برداشت میکنه که منظور طرف شکستن غرور من بوده ، این رفتارش منو اذیت میکنه،خواهش میکنم راهنمایی کنید من در مقابل چنین رفتاری چطور برخورد کنم تا حساسیتش کم شه،چون هم خودش اذیت میشه و هم من.من فکر میکنم علت این قطع ارتباط هم حساس بودن ایشونه چون حس میکنن با این جک به اعتمادشون توهین شده طوریکه غرورشون خدشه دار شده.ممنون از راهنماییتون

  2. کاربر روبرو از پست مفید shabahang1990 تشکرکرده است .

    هلیاجون (یکشنبه 03 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.