من يه خاطر خواهه متولد ماه آباني داشتم خودشو كشت بياد تو زندگيم...
چون بعد از عشقش من بهش آرامش ميدادم..
شما احيانا متولد آبان و سنگدل نيستين؟![]()
تشکرشده 51 در 25 پست
من يه خاطر خواهه متولد ماه آباني داشتم خودشو كشت بياد تو زندگيم...
چون بعد از عشقش من بهش آرامش ميدادم..
شما احيانا متولد آبان و سنگدل نيستين؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)