نامه پزشکی قانونی رو دست کم نگیر باعث میشه خودشو کنترل کنه ، ومشکلی هم پیش نمیاد چون مجبور نیستی بری دادگاه ،انقدر نامه پزشکی قانونی موثره هیچ حرف حسابی موثر نیست، حق و حقوقت رو از جیبش بردار هیچ گناهی نداره ، اومد عصبانی شد بدو پزشکی قانونی ،![]()
تشکرشده 431 در 213 پست
نامه پزشکی قانونی رو دست کم نگیر باعث میشه خودشو کنترل کنه ، ومشکلی هم پیش نمیاد چون مجبور نیستی بری دادگاه ،انقدر نامه پزشکی قانونی موثره هیچ حرف حسابی موثر نیست، حق و حقوقت رو از جیبش بردار هیچ گناهی نداره ، اومد عصبانی شد بدو پزشکی قانونی ،![]()
saboor66 (سه شنبه 15 تیر 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)