نه به صلاحتون نیست
فراموش نکنید الان دوره اشنایی شماست و من واقعا نمیدونم چرا هنوز هیچی نشده سعی به برقراری رابطه جنسی داشتید
این دوره شناخته و در این دوره باید همدیگرو بشناسید و تصمیم بگیرید
این ازدواج به صلاح شما نیست
ایشون اهل خیانتن,مدام از شما ایراد میگیرن,مادرشون با شما مشکل دارن و رفتار شماهم با ایشون مشکل داره,دست به زنم که دارن.تازه این رفتارای اول نامزدیه وای به حال بعدش
من این رو بهتون بگم که فکر نکنین قراره سایه اون خانم از زندگی شما برداشته شه
همسرتون مدام شمارو با اون خانم مقایسه میکنن و توقع دارن همه مثل ایشون باشن
شماهم که اینقدر قوی نبودین که بتونین خودتون رو برای همسرتون محبوب تر و بزرگتر کنین برغکس کاری کردین که از شما فاصله بگیره
الان این خیانت همسرتون چیز کمیه؟
چرا چشماتونو بستین به روی حقاییق این ازدواج اصلا به صلاح نیست
دست بر دارین از این همه سادگی و گول زدن خودتون