سلام
شما چرا می گی خواستگارم ؟ یه بار اومدن خواستگاری و حتی اینقدر برای شما ارزش قائل نبودن که زنگ بزنن بگن نظر ما منفی هست ... رفتن که رفتن
خواستگار؟
به نظر من که یه آدم ضعیف بی اراده است که از توجه شما لذت می بره ولی کار دیگه ای نمی تونه بکنه و نمی کنه
تصمیمات زندگی ایشون با خواهر و پدر و ... است. اونها هم که جوابشون منفی هست. منتظر چی هستی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)