وای خدای من فکر کردم یه دختر هستی که خواهرت شرکت زده تو حسودی میکنی

یه غریبه داره انقدر بهت کمک میکنه، چرا بهش حسودی میکنی، تو این زمونه کم پیش میاد

واقعا یه غزیبه انقدر بهت کمک میکنه، واقعا خوش به حالت که چنین آدمی به تورت خورده، قدر بدون برادر من ، قدر بدون

- - - Updated - - -

در ضمن اینتوهمات خواهربرادری نتیجه ای نداره، اونو به چشم یک دوست ببین

وقتی هم که دوس دختر یا نامزد پیدا کردی رابطت را با این آجیات قطع کن یا رسمی کن(یعنی همونجور که با یه همکارت رفتار میکنی باهاشون رفتار کن)

- - - Updated - - -

راستی تو چه کارگاهی کار میکنی، شغلت دقیقا چیه؟ کنار کار کردن چکار میکنی؟ اگه دوس داشتی جواب بده