نقل قول نوشته اصلی توسط علی شفیعی نمایش پست ها
سلام خواهر عزیز بیشتر با اخلاقش اشنا شو و پیش دو نفر برید یکی متخصص چشم دوم روانشناس باتجربه
سلام
مرسی از نظرتون
راستش فعلن دوست نداشتم باهاش درمیان بذارم چون اخیرن بخاطر فشار زیاد چشم خودش درگیر چک آپ چشمش هست و نگران هست ولی خب از یک طرفی میترسم از دستسش بدهم
به نظرتون تحقیرآمیز نیست اگه من ازش چنین سووالی بکنم؟ و اینکه درحال حاضر خودش در شرایط استرس زایی قرار داره؟