سلام دوستان
من 17سالمه
راستش دو سه روزیه همش احساس میکنم ام اس دارم با اینکه هیچکدوم از نشانه هاش رو ندارم و فقط یکم پای راستم احساس ضعف میکنم که فک کنم بهخاطر کمخونی و لاغری بیش از حدمه و وقتی بهش فکر نمیکنم از بین میره...از وقتیکه همچین حسی دارم اصلا نمیتونم درس بخونم و بشدت نگران هستم با اینکه همه بهم میگن مشکلی ندارم ولی خیلی خیلی استرس گرفتم و همش دنبال نشانه های این بیماری هستم و دنبال یکی از اونها در خودم میگردم...تورو خدا بگید چیکار کنم اصلا این افکار اجازه تمرکز روی درس رو بهم نمیده و نمیتونم درس بخونم
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)