قشنگ افسردگی رو در خودم می بینم این یعنی اینکه قشنگ باید طبق تجویز روانپزشک تا یه مدت معینی قرص مصرف بکنی پس وقت خودت و مارو تلف نکن خواهشأ.
تشکرشده 22 در 11 پست
قشنگ افسردگی رو در خودم می بینم این یعنی اینکه قشنگ باید طبق تجویز روانپزشک تا یه مدت معینی قرص مصرف بکنی پس وقت خودت و مارو تلف نکن خواهشأ.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)