به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 دی 95 [ 12:36]
    تاریخ عضویت
    1394-1-20
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,566
    سطح
    22
    Points: 1,566, Level: 22
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow ترس و دلشوره در دوران نامزدی

    سلام دوستان گرامی
    من ب تازگی با یه خانوم نامزد کردم یعنی نشونه بردیم همه چی خوبه فقط مشکل تفکراتیه ک میاد سراغ من
    من حدود دوسال بود که قصد ازدواج داشتم و خواستگاری های متعددی رفتم تا اینکه نامزد فعلیم بهمون معرفی شد رفتیم خواستگاریشون همه چیز نسبتا خوبه الانم دو ماه از اشنایمون میگزره
    دختر خوب نماز خون و نجیب و پاکی هستن صد در صد خیالم راحته از این موضوع
    اما مشکل از منه از افکارمه
    ایشون اکثر معیارایه منو دارن مثل خانواده خوب و کم جمعیت کلا یه برادر بیشتر ندارن از خانواده شلوغ بیزارم کم توقع عاقل مهربون اخلاق خوب تا حالا هم رو حرف ما هم حرفی نزدن مثل مهریه که من گفتم بیشتر از 110 تا نمیکنم قبول کردن و...
    ظاهرشون چیزایی که خیلی مهمه برام مثل قد بلند پوست روشن هم دارن صورتشونم ایده ال درجه یک که تو ذهن من هست نیست ولی خوبه به دلم نشستن بدم نمیاد به هیچ وجه
    از بودن در کنارش لذت میبرم خستم نمیشه موقعی که پیش هم نیستیم مدام بهش فکر میکنم البته ببخشید میگم از نظر جنسی به شدت تحریک میشم وقتی میبینمشون
    یه چیزی هست که من به طور کل نسبت به اونا سرم مخصوصا اقتصادی البته از نظر ظاهری خیلی اختلافی نداریم من قدم 190 هست ایشون 171 از نظر صورتم به هم میایم از نظر تحصلات ایشون دانشجو هستن منم مهندسی دارم 9 سال تفاوت سنی داریم که اینم یکی از معیارام بوده البته من اعتقاد دارم پسر باید تو همه ضمینه از دختر سر باشه که فردا سرکوفت نشنوه
    چون من واقعا شرایطم نسبتا خوبه یه فکرایی میاد تو ذهنم میگم عجله نکنم شاید بهتر گیرم اومد
    از اون ورم میترسم دوباره چند سال بخاد بگردم اخرم پشیمون بشم چرا این دخترو از دست دادم
    دوسال گشتم نود درصد دخترا قدشون کوتاه بود یا اگه بلند بود سبزه بودن یا سنشون بالا بود و....
    مشکل اساسی من اینه که یه زوج میبینم که واقعا زنه خیلی زیبا قد بلند هست نگاه ب شوهرش میکنم میگم مگه من چی از این اقا کم دارم تو دلم خالی میشه حالا شاید صد سالم بگردم همچین موردی به پستم نخوره و هی سنم بره بالا من شاید رو کاغذ حقم خیلی بهتر از اینها باشه و در عمل هیچ تضمیینی نیست
    حالا سوالم اینه که چیکار کنم که مقایسه نکنم اینم میدونم زیبا ترین زن دنیا هم بگیرم بازم از اون زیبا تر هست
    چکار کنم دل شوره نداشته باشم قاطع باشم حرف دیگران روم تاثییر نزاره
    ممنون که وقت گذاشتید

  2. کاربر روبرو از پست مفید 3zar تشکرکرده است .

    mohamad.reza164 (چهارشنبه 22 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.