سلام اقای بهرام
نه منظورم این نیست منظورم اینه که نمیخوام فکرم رو درگیر این کنم که همسرم دنبال روابط خارج از عرف هستش
دلیلش هم اینه که دچار شک و تردید و وسواس و اظطراب و استرس میشم
و از چشمم میفته و این وسط نمیتونم کاری کنم که نره دنبال اون کارها
سعی میکنم مثبت فکر کنم و خودمو ازار ندم و ظن و گمان ناروا بهش داشته باشم
نمیدونم ولی محمد همسرم دلیل سردی و رفتار خودش رو بیکار بودنش میدونه امیدوارم که کارش درست بشه
اقای بهرام گور من از شما بسیار ممنونم که منو راهنمایی میکنید و رته گشایی
من از شما میخواستم سوالی بپرسم
ایا امکانش هست که دوباره دنبال دختر یا زنی براری برقراری رابطه جنسی بره ؟؟؟؟
یا چون ازدواجمون سنتی و بدون میل و علاقه بوده رفتارش اینطوریه؟؟؟
یا چون دستش خالیه و کاری نداره اینطوریه؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)