سلام دوست عزیز. نامزد منم نماز نمیخوند اصلا ی جورایی مسخره میکرد ادمایی رو که نماز میخونن.
ولی میدونست من نماز خوندنو دوس دارم. و یکی از معیارام بوده نه خط قرمزم.
یه وقتایی میپرسید واقعا چرا نماز میخونی یا یه وقتایی که خودم ناراحت بودم یا دلم گرفته یود میگفتم میخوام برم نماز بخونم ارومم میکنه.
کم کم یه روزایی که میگفتم من برم نماز بخونم. و اون ناراحت بود میگفت برام دعا کن. منم میگفتم حتما توام دعا کن.
و یه روزی خودش گفت برم نماز بخونم.. منم خیلی خاص برخورد نکردم که حس کنه خیلی اتفاق خاصی افتاده و ا عقیدش برگشته و این حرفا. گفتم برام خیلی دعا کن قبول باشه.
الان اون مرتبتر و به وقت تر از من نماز میخونه.
این جریان برای پدر و مادر خودمم اتفاق افتاده.
خلاصه کاری به کاریش نداشته باش. بزار خودش تصمیم بگیره








علاقه مندی ها (Bookmarks)