به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 دی 95 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,852
    سطح
    25
    Points: 1,852, Level: 25
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    63

    تشکرشده 32 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 ترس و لجبازی کودک 3ساله من

    سلام
    عیدتون مبارک سال خوب و پربرکتی داشته باشید .
    من بازم اومدم با کوله باری ازمشکلات کودکانه ام ،همین طور که توپستای قبلیم نوشتم کارمندم و یک دختر 2ساله و هفت ماه دارم که خیلی با مشکلات عدیده ای باهاش روبروهستم از جمله کم خوابی و شیطونی و بازی با وسایل خطرناک مثل چاقو وقیچی و گاززز ،بماند که نتونستم از پوشک هم بگیرمش وقتی روچیزی یا خواسته ای زوم میکنه دیگه ول کن نیست تا به نتیجه دلخواه برسه حتی با دعوا و تنبیه بدنی مثلا دیروز خواستم مادر گری کنم بردمش پارک یه یه ربعی راه هست پیاده رفتن خیلی خوب باهام راه اومدرسیدیم پارک بازیشو کرد تا موقع برگشت هی میگفت بغلم کن من اول کم محلی کردم بعد با داد بهش تذکر دادم اما رو خواسته اش پا فشاری میکرد تا مجبور به تنبیه بدنی شدم تو خیابون اونم با گریه بازم رو خواسته اش پا فشاری میکرد تا اخر مجبور شدم یکم بغلش کنم ولی ول کن نبود میگفت باید کل راهو بغلم کنی یعنی تا دم خونه گریه و زاری داشتیم بعدش توخونه یکم دعواش کردم بعد بغلش کردم و نوازش کردم ازدیروز تا حالا عذاب وجدان گلومو گرفته و فشار میده چون اکثرا باهاش تو جر و بحثم که اینکارو نکن اینکار وبکن دمپایی دهنت نکن برای پوشک عوض کردن که یه وقتا با دعوا همراه میشیم اینم بگم خیلی کم با بچه های اطرافش دوست میشه دیروز تو پارک موقع سرسره سوارشدن چون بچه های دیگه از پله ها بالا میرفتن نمیرفت فقط وای میستاد و اونا رو تماشا میکرد منم عصبانی شدم با اینکه دلش میخواست تو پارک بمونه اوردمش خودنه اونم با اون طرز فجیع که گفتم .در مورد ترس هم از همه چی و همه کس میترسه صدای موتور صدای در خونه ،تا بهش میگم شیدا یا اگر یه کاری بکنه اول با ترس به طرفش نگاه میکنه ببینه دعواش میکنند یا نه ؟
    من ساکن شهر قم هستم اگر فکر میکنید من وبچم مشاور واجب هستیم لطفا به مشاور خوب وبا انصاف تو قم بهم معرفی کنید با ویزیت ارزان
    مرسی که این همه مطلبو خوندید
    ویرایش توسط شیدا1392 : دوشنبه 23 فروردین 95 در ساعت 08:47


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من و دختری که 3ساله میخامش اما همش میگه قصد ازدواج ندارم
    توسط sadafdarya در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 آبان 94, 21:34
  2. ازدواج با دختری بزرگتر از پسر (3سال)
    توسط Arvana در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 اردیبهشت 92, 12:17
  3. ترديد بعد از 3سال عقد
    توسط saminaz در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 14 مهر 91, 14:13
  4. شوهرم 3سال بهم خیانت کرده
    توسط s.p در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آبان 90, 15:02
  5. تردید.من 3سال بزرگترم
    توسط sarjon در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مرداد 90, 13:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.