به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 99 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1395-1-18
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    4,995
    سطح
    45
    Points: 4,995, Level: 45
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 155
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چه کنم کنم ، بعد از 22 سال عمر!

    سلام من تازه افتخار پیدا کردم و با شما و این انجمن آشنا شدم.

    من توی حرفه خودم که طراحی سایت هست و کارایی که به اینترنت مربوطه خیلی حرفا برای گفتن داشتم ... ولی اصلا دیگه حوصله کار کردن رو ندارم توی این زمینه
    قبلا 24 ساعت وقت میزاشتم بازم خسته نمیشدم ولی حالا اوضاع من اینه :


    امروز تولد 22 سالگی من و قدم گذاشتنم به سن 23 بود
    نمیدونم شما هم مثل من هستین یا نه ، من هرچه سنم بیشتر میشه و میبینم هنوز که هنوزه هیچ درآمد و پس اندازی ندارم روز تولدم بدترین روز زندگیم خواهد بود!

    با اینکه از بچگی کار میکردم : فروش ساک دستی ، آدامس ، بادکنک ، فیلم dvd ، آهنگ
    و قبل از اینکه برم خدمت یعنی تا سِنِ 20 سالگی هم توی یه خدمات کامپیوتری بودم با حقوق کم.


    وبه درس علاقه ای نداشتم ، فقط کسب درآمد و پول!
    پس تا اول دبیرستان بیشتر ادامه ندادم و ترک تحصیل کردم.
    و بعد از چندسال بدو بدو و به هیچ جایی نرسیدن پشیمون شدم و خواستم برم درسم رو ادامه بدم که گفتن سنت زیاده و باید بری سربازی و واسه اینکه بتونم درس رو ادامه بدم همین کار رو کردم.

    در مدت زمان خدمت سعی کردم این دوسال رو بیهوده سر نکنم و چون به اینترنت و کامپیوتر دسترسی داشتم و مدت ها قبل ازخدمت هم به کد نویسی و طراحی وب آشنایی داشتم پس از فرصت استفاده کردم و یاد گرفتمُ تجربه کسب کردم.

    بعد از اتمام خدمت و گرفتن کارت پایان خدمت مدرسه شبانه ثبت نام کردم چون دیپلم فنی کامپیوتر رو داشتم فقط قرار شد که درس های عمومی سال دوم و سوم دبیرستان رو بخونم و دیپلمم کامل بشه و بتونم توی دانشگاه درسم رو ادامه بدم.


    و در حال حاظر هم بیکارم و نمیدونم کدوم کارو ادامه بدم ، از طرفی توی وب خیلی چیزا هست که هنوز یاد نگرفتم مثل php که پک آموزشیش رو هم خریدم 1 ماهه و هیچ انگیزه ای واسه یادگیریش ندرام


    یه زمانی فکر میکردم آینده من کامپیوتره و قراره تو این رشته درس بخونم ولی الان خیلی بی انگیزه ام و امیدی به اینده این کار واسه خودم نمیبینم. دیگه حوصله ی قبلو ندارم...

    مشکلات مالی بهم فشار اورده ، کار وب و طراحی سایت صبر و حوصله میخواد و اگر بگیره ، اگر نگیره
    کلی هم دست زیاد شده و آینده ای توی این کار نمیبینم

    حالا نمیدونم برم سراغ کسب تجربه و درآمد ، دستفروشی
    یا بمونم و توی وب خودم رو قوی کنم
    یا درس رو توی یه رشته ی مدیریتی ادامه بدم که اگه مدرکش بدردم نخورد ، درسش واسه آینده بدردم بخوره و بعدها اگه شرکتی زدم بتونم مدیریتش کنم!

    یه مسئله ای هم که هست و ذهنم رو مشغول کرده اینه که الان شبانه کشکی من رو قبول میکنه بعد چند ماه و دیپلم رو بهم میده
    اما منکه از پایه ضعیفم و همه چیزو فراموش کردم جز خوندن و نوشتن...
    حالا باید بشینم و از 0 درس خوندن رو شروع کنم . خب این خودش خیلی وقت میبره و باید از فکر وب و کسب درآمد بیام بیرون...

    یعنی باید کل انرژیم رو روی درس بزارم و چون خودم رو میشناسم وقتی روی یه هدف متمرکز بشم توش موفقم

    ولی سوال اینه که ارزشش رو داره ؟



    - - - Updated - - -

    باعث خجالتم شده که متن طولانی شد...
    فکر نکنم کسی حوصله ی خوندن درد دل به این طولانی رو داشته باشه، که اگر داشت من از همینجا ازش عذرخواهی می کنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید تیگ نوشت تشکرکرده است .

    خانم دکتر (چهارشنبه 18 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.