باسلام به مدیر همدردی و مینای عزیز
یکی از دوستای من الآن چند روز ثبت نام کرده و همین مشکل و داره لطفا راهنماییم کنید چرا ثبت نام توی تالار این جوری شده شایدم به خاطر تعداد زیاد ثبت نام هاست .
باتشکر
تشکرشده 19 در 8 پست
باسلام به مدیر همدردی و مینای عزیز
یکی از دوستای من الآن چند روز ثبت نام کرده و همین مشکل و داره لطفا راهنماییم کنید چرا ثبت نام توی تالار این جوری شده شایدم به خاطر تعداد زیاد ثبت نام هاست .
باتشکر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)