باسلام به مدیر همدردی و مینای عزیز

یکی از دوستای من الآن چند روز ثبت نام کرده و همین مشکل و داره لطفا راهنماییم کنید چرا ثبت نام توی تالار این جوری شده شایدم به خاطر تعداد زیاد ثبت نام هاست .

باتشکر