با سلام خدمت همه دوستان ، نمیدونستم این مساله رو کجا مطرح کنم اکر کمی بی ربط بود ببخشید ، نمیدونم دوستان تاپیک بندرو در مورد جداییم از معشوقم دیدید یا نه به هر حال من به تازگی درگیر درد سنگین جدایی از معشوق هستم که به اجبار ظاهرا باید تحمل کنم اما واقعا سخت هست، دوست داشتم یه تاپیک باشه که افرادی مثل ما بیان و تجربیاتشون رو بنویسن و همه جدا شدگان باهم به نوعی هم دردی کنیم و تجرزیاتمون رو در اختیار هم بذاریم، ممنون میشم از همه دوستانی که به نوعی هم درد هستند و بیان چند مورد رو با هم به اشتراک بذاریم، یک اینکه چند وقت هست که طعم تلخ جدایی رو کشیدین؟ دو اینکه چطور تو ان مدت تحمل کردین و چی به شما کمک کرده که بتونین به زندگی عادی برگردین؟ بد ترین فکر هایی که عذابتون میده چیه و چطور از شرش خلاص میشید؟
ممنون میشم که کمک کنید تا هممون کمی حالمون بهتر بشه، بهترین چیز برای کسانی که عاطفی هستند صحبت با هم درد هست، دوستان تجربیاتتون رو در اختیار من و دوستانی که مثل من هستند قرار بدین که حتما میدونید شدیدا دنبال امید هستیم و صحبت
ممنونم از همه دوستان
نازنینا ما به ناز تو جوانی دادهایم . دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟ .
آسمان چون جمع مشتاقان پریشان میکند در شگفتم من نمیپاشد ز هم دنیا چرا







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)