به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array

    شما از سال 94 چه چیزایی یاد گرفتی؟

    سلام به همگی
    پیشاپیش سال نو رو به همه تبریک میگم و امیدوارم امسال همون سالی باشه که آرزوش رو دارید. ان شالله

    من میخواستم ازتون دعوت کنم همین امروز به تجربیاتی که در سال گذشته کسب کردید فکر کنید و بگید که چه درسی گرفتید و میخواید چطور از این درس در سال جدید بهره بگیرید؟
    اول از خودم بگم من یاد گرفتم که نباید از بنده خدا امید کمک و یاری داشته باشم بلکه این خداست که اگر خودش بخواد بنده ایی رو برای کمک به من وسیله قرار میده. این یکی از درسایی بود که من یاد گرفتم. وقتی در زندگی به بن بستی برسم فقط امیدم به خدا باشه و از خودش بخوام.
    درس دیگه که یاد گرفتم اینه که روزهای سخت ماندگار نیست و ممکنه به خاطر فشار ها و مشکلات فکر کنم احساسم همیشه نسبت به موضوعی یکسان خواهد بود اما وقتی حالم خوب میشه احساسم و فکرم نسبت به همولن موضوع خیلی عوض میشه.
    از این موضوع یاد گرفتم که توی شادی زیاد و توی غم، قوه قضاوت و تصمیم ، درست و همه جانبه نیست و بهتره وقتی ناراحتم در مورد موضوعات نظر ندم و به قول معروف جو گیر نشم و صبر کنم.
    گفتم صبر، فهمیدم که صبر که میگن چقدر مهمه و البته ساده هم نیست. مهمه چون به آدم درس های جالبی میده. درس هایی که به زعم من خیلی نایاب و کیمیا هستند.
    من فهمیدم بزرگی کردن، آدم رو بزرگ میکنه. فهمیدم کسی همیشه ریزترین کارهامو می بینه و حواسش بهم هست پس لازم نیست خودمو به کس دیگه ایی ثابت کنم یا ...
    و در آخر فهمیدم که خدا خیلی بزرگواره. خیلی.

    اینا شاید به نظر خیلی بدیهی بیاد ولی من تجربه شون کردم. از شما دوستان هم دعوت میکنم بیاید و آموخته هاتون رو به بقیه بگید، شاید بتونیم از تجربیات هم بهره بگیریم و به هم چیزی یاد بدیم تا در سال جدید حرفه ای تر زندگی کنیم.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  2. 6 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 01 فروردین 95), khaleghezey (سه شنبه 03 فروردین 95), m.reza91 (یکشنبه 01 فروردین 95), miss seven (شنبه 29 اسفند 94), مهرآیین (چهارشنبه 04 فروردین 95), ابی اسمان (چهارشنبه 04 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درباره گذشتم چه چیزایی و تا کجا بگم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط flower84 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 12 تیر 95, 01:21
  2. کمک نمیخوام به نظرتون با این چیزایی که از من میدونین صبر کنم و مطمین باشم زندگیم درست میشه یا جدا شم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 مرداد 94, 16:40
  3. شوهرم فقط جایی میزاره برم که خودش بخواد
    توسط aye در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 شهریور 93, 21:43
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 بهمن 89, 17:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.