سلام دوستان
من سه سال ازدواج کردم . الانم 6 ماهه باردارم. تو این مدت شوهرم اخلاق های خوبی داشت اخلاق بد هم داشت ولی خوب گل بی عیب خداست. هرجوری بود تحمل کردم. گاهی وقت ها بی محلی هاش عذابم میداد ولی بخاطر زندگیم تحمل کردم. امروز یه اتفاقی افتاد که الان نمیدونم باید چکار کنم . واقعا شرمم میشه بگم ولی راهی ندارم. امروز همسرم یه مقدار از پولی که مال بابام بوده رو برداشته!!! 😭😭😭😭
شوهرم اینقدر خوب رفتار کرده که نه تنها بابام همه فامیل سرش قسم میخورن نمیدونم چرا این کارو کرده!!! الان من نمیدونم چطوری باید برخورد کنم! به بابام همه چی رو بگم ؟؟؟ بچه تو شکمم رو چکار.کنم؟؟ با خودش چه رفتاری داشته باشم؟؟؟؟