سلام
بنده ازتون سوالی در مورد خودارضایی دارم آیا ممکنه پاسخ بدید متشکرم .
16 سال دارم و حدودا 3.5 سال خود ارضایی میکنم. دوم تجربی
میانگین روزی یک بار استمنا میکنم.
حدودا یه هفتس ترک کردم
از تمام عوارض و همه چیش اطلاع کافی دارم و در صدد ترک این مشکل دارم برمیام.
طی این مدت عوارض نیز نمایان گردیده و مشکلات متعددی در من به وجود آورده . تنها چیزی که برام بسیار حائذ اهمیته ، حافظم هست که باعث افت یادگیری بنده شده.
سوالم از شما اینه آیا با ترک این عادت ، حافظه و یادگیریم به طور کامل قابل بازگشت است و در اگر چنین است چه مدت ؟
متشکرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)