سلام یاسمن جان

خوبین افرین که خیلی چیزهارو رعایت میکنی پس مطمئن باش قدمه اصلی را برداشتی

ببین اون شهری که هستین خیلی سرد هستش مخصوصا زمستونا

یکی دیگه از دلایلی که میگی همشون استفاده میکنن این هست میخان یه جوری این سرمارو جبران کنن

شما میتونی در خونه غذاهایی درست کنی که طبع گرم داره و این جوری بهش کمک کنی و اون گرمای

مورد نیاز بدنش تامین بشه درسته شمام الان اونجایی و از خودت میپرسی چرااااا

من این جوری نیستم شما از همون اول استفاده نکردی

پس بدنشون معتاد شده به مصرف مشروب چووووون انرزی لازم را میگیرن

زیاد از گوشت سفید استفاده نکن در هفته یکی دوبار یا اینکه بعدش بهش معجون گرم بده دم نوش منظورمه

از اون ور انرزی بالا میره میخان تخلیه کنن میرن در مکانای عمومی

خلاصه ملکه ذهنش شده ببین اگه بخای بهش مرتب بگی نخوررررر

ذهنش برعکس عمل میکنه میخاد مقاومت کنه ولی نمیتونه مثلا یه کاری داری خودت

یک هفته همش به خودت میگی امروز انجامش میدم انگاری حساسیت ذهنیتو در این کار بالا میبری

بعد نتیجش چی میشه ذهنت شمارو وادار میکنه خلافش عمل کنی

ولی اگه به خودت بگی بعدا راجع بهش عمل میکنم و الان کاره مهمتری دارم و خودتو مشغول میکنی

دیگه ذهنت به این موضوع فکر نمیکنه یا اینکه فرصت پیدا نمیکنه چرااااا

چون مشغولش کردی و بعد میبینی سر موفع اون کارو انجام میدی

خوب این رفتار در مورد همسرت نیز صدق میکنه وقتی همش بگییییی این کارو نکننننن

در ذهنه اون یعنی اون کارو انجام بده

بایستی کاری کنی اون مشغول بشه با دوستانش روابط خانوادگی داشته باش با فامیل ش ارتباط برقرار کن

با خانوادت ارتباط صمیمی داشته باش کم کم از ذهنش خارج میشه و موفق میشه

میتونی اگه زمان داره کار دیگه براش محیا کنی کاره دومی حسابی مشغول بشه

موفق باشین